פֿـבآیـــآ بـِـﮧ سَلـآمَــتـﮯ פֿـوבت! نـَ ـﮧ بَنــבه ےِ [بـیـפֿـوבت]
Home ProFile Links Archive

مواظب باش به چه کسی اعتماد میکنی رفیق . . .

 

شیطان هم روزی فرشته بود . . .

________________________________________________________________________________

نـشـستـه ام…

 

بـــیـادِ کــودکــی هـــایــم،

 

دور ِ “غــلـط”هــا،

 

یـک خــط ِ قرمز مـی کـــشـم !

 

حتی…

 

دورِ تــــــــو !

 

 

فــرامـوشــتـــ کـردم

 

 

دیـگـر پـشـتـــ هـیـچ پـنـجـره ای

 

در انـتـظـارتـــ نـیـسـتـم

 

فـقـط شـایـد بـعـدهـا بـا لـبـخـنـدی تـلـخ

 

یـادتـــ کـنـم . . .

 

______________________________________________________________________________________

 

دلم میخواد فریاد بزنم بگم : من

 

مترسک خاطرات تو نیستم ...

 

 

درست مثل دیوانه ای که اصرار دارد بگوید :

 

من دیوانه نیستم !

 

 

راستی ! گفته بودم ؟ “من دیوانه نیستم”

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

هدایت به بالا