عشق
פֿـבآیـــآ بـِـﮧ سَلـآمَــتـﮯ פֿـوבت! نـَ ـﮧ بَنــבه ےِ [بـیـפֿـوבت]
Home ProFile Links Archive
عشق

همیشه آدم وقتی به همدیگه

 

فکر میکنن که تنها میشن

 

کسی واقعا عاشقه که وقتی همه پیششن

 

به اونی فکر میکنه که رفیق تنهایی هاشه . . .

________________________________________________________________________

 

تنهایی ام را با کسی قسمت نخواهم کرد

 

یک بار قسمت کردم ، چندین برابر شد . . .

_______________________________________________________________________

 

زندگی پراست از گره هایی که

 

تو آن را نبسته ای.

 

اما باید تمام آنها را

 

به تنهایی باز کنی. تنهای تنها ،

______________________________________________________________________

 

به من گفت اونقدر دوست دارم که اگه

 

بگی بمیر میمیرم ، باور نکردم و تنها

 

برای یک بار امتحان ساده به او گفتم بمیر !

 

حالا سال هاست که در تنهایی پژمرده ام . . .

______________________________________________________________________

 

آنقدر با تنهایی انس گرفتم که

 

دیگر زبانش را می فهمم !

 

و فهمیدم…

 

تنهایی هم می تواند

 

عشق خوبی باشد به شرط اینکه

 

درکش کنم

_______________________________________________________________________

 

انقدر از تنهایی نترس ،

 

تو تنهایی وارد این دنیا شدی . . .

______________________________________________________________________

 

غروب غمهایت را به هر قیمتی خریدارم ،

 

اگر همدم شبهای تنهایی من باشی

_______________________________________________________________________

 

آنگاه که تنهایی تو را می آزارد ،

 

به خاطر بیاور که خدا بهترین های

 

دنیا را تنها آفریده !

_______________________________________________________________________

 

درویش کوچه های تنهاییم ،

 

کاسه گدایی مرا ،

 

سکه ی نگاه توکافیست

______________________________________________________________________

 

به پندار تو :

 

جهانم زیباست ،

 

جامه ام دیباست ،

 

دیده ام بیناست ،

 

زبانم گویاست ،

 

قفسم هم طلاست ،

 

به این ارزد که دلم تنهاست ؟

______________________________________________________________________

 

تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه کردم

 

تنهایی را دوست دارم

 

زیرا که خداوند هم تنهاست

 

تنهایی را دوست دارم

 

زیرا انتظار کشیدنم را پنهان خواهد کرد . . .

_______________________________________________________________________

 

در نهان، به آنانی دل میبندیم

 

که دوستمان ندارند

 

و در آشکارا

 

از آنانی که دوستمان دارند غافلیم

 

شاید این است دلیل تنهایی ما

_____________________________________________________________

 

بسترم صدف خالی یک تنهایی

 

و تو چون مروارید گردن آویز کسان دگری . . .

____________________________________________________________

 

دوره ، دوره ی تنهایی دستها نیست

 

دوره ، دوره ی تنهایی دلهاست . . .

____________________________________________________________

 

تنهایی را باید با خط بریل می نوشتند

 

شنیدنش کافی نیست ، باید لمسش کرد . . .

____________________________________________________________]

 

تاکنون دوستی را پیدا نکرده ام

 

که به اندازه ” تنهایی ” شایسته رفاقت باشد…

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

هدایت به بالا