دلگیرم....
פֿـבآیـــآ بـِـﮧ سَلـآمَــتـﮯ פֿـوבت! نـَ ـﮧ بَنــבه ےِ [بـیـפֿـوבت]
Home ProFile Links Archive
دلگیرم....
دلگیرم
 
دلم گرفته است
 
یا دلگیرم
 
یا شایدهم دلم گیر است
 
نمیدانم.....
 
اصلا هیچ وقت فرق بین اینها را نفهمیدم
 
فقط میدانم دلم یک جوری میشود
 
دلم که اینطور میشود غصه های خود که هیچ
 
غصه های همه دنیا میشود غصه من
 


نظرات شما عزیزان:

atefeh
ساعت14:59---8 تير 1393
×ڪــــــلاغ ، پـَــــــــر ×

گــنــجـشــــڪـــــــــــــ ، پـَــــــــر ×

پــــــرســتــــــــو ، پـَــــــــر ×

لــبــخـــنـــــــد مــیــــزنـــــــــم . . . ×

و بــــــــﮧ خـــــــــودم مــیــگـــــــــم . . . ×

هـــــــﮧ دختـــــــــر ، بــــــــایـــــــد یــــــــــاد بـــگــیــــــــرے . . . ×

بــعـضـــــــے آدم هــــــــا ، پـَــــــــر . . . ×

یـــــــاد و خــــــاطـــره هـــــــاشـــــون هــــــــم ، پـَـــــر . . . ×


الناز
ساعت20:24---29 خرداد 1393
قشنگه
پاسخ: مرسی...


پرهام
ساعت15:30---25 خرداد 1393

سلام وبت خیلی خوبه
همشو دیدم عالیه من ک خوشم اومد
ممنون میشم ب منم سر بزنی و نظرت رو بگی
پاسخ:مرسی حتما میام داداش

 



نیلوفر 
ساعت20:10---21 خرداد 1393

سلام میبینم متنای وبلاگشو حذف کردی کارخوب کردی اینجوری بهتر یکم سخته اما اخرش فراموش میشه باهمه یخوب یا بدبودنم امشب شب اخریه که هستم اومدم واسه خداحافظی امیدوارم خوشبخت بشی خیلیم فاز غمگین برندار باهمه سختیا شاد باش بخند اینجوری فراموش میشه بهشم فکرنکن فرض کن یکی بود مثل بقیه هروقت برگشتم میام بهت سرمیزنم اگه وبلاگت اینجوری باشه قالبش اینقد فاز منفی باشی میکشمت بخدا پروه خوشبخت بشی بای خخخخ نظرممم دوس داشتی ب تا یید
پاسخ: هه..... باشه..... خوش باش



atefeh
ساعت19:50---21 خرداد 1393

زلـــ‗__‗ــــزله ای رُخ داد ...

حـالا همـه حـالـَمــ را می پـُرسند !!!

بـی خـبـر از اینـ ـکـه " مــَـــ‗__‗ــטּ"

بـه ایــטּ لـرزیـدنـهـا

سالهـاسـتــ کـه عـادتـــ کـَرده امـــ...

بـه لـرزشـهای شـَدیــ‗__‗ــدِ شـانه هایـَمــــ

و تـَـرَکــ ــهای عمــیــقِ قــلــبــمـــ...

امـّــ‗__‗ـــا هنـوز " خـــوبَـــمـــ" !!!


atefeh
ساعت19:48---21 خرداد 1393

رفتنـــت ..

نبودنت !

نــ ـ ــآمردیــت ,

نـﮧ اذیتـم کردُ نـﮧ حتـﮯ , ثآنیـه اﮮ , برآم سوآل شد !

فقــــــط ..

یـڪ بغض خفـه ام میکنــد ..

چگونـﮧ نگآهــت کرد ؟؟

ڪـﮧ مرآ تنهــآ گذآشتـﮯ ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

هدایت به بالا