گنــــــــــــــاهــکارم
פֿـבآیـــآ بـِـﮧ سَلـآمَــتـﮯ פֿـوבت! نـَ ـﮧ بَنــבه ےِ [بـیـפֿـوבت]
Home ProFile Links Archive
گنــــــــــــــاهــکارم

دیگرنه گل میکارم،نه باغبانی میکنم،

 

آهنگرمیشوم وبه ساختن خنجر می اندیشم..،!

 

عمری ساقی بودم ودلم میخانه ی “رفیق”

 

سقفش ریخت، شدم خرابه”رفیق”

 

دیوارش ماند،شدم تکیه گاه”رفیق”

 

حالادیوارم ریخت،شدم خاک پای “رفیق”…

 


خدااایا

 

گفتم دست خالى زشت است

 

مهمانى رفتن!!

 

دست پر آمده ام

 

دستى پر از گناه

 

چشمى پر از امید

 

بمانم یا برگردم?!?

 

به پرستو نباید دل بست زیرا که او نازک دل است

و می گریزد از ما مانند باد از سرما

و فراموش می کند تمام روزهای باهم بودن را

 


خیالت راحت

دیگر اشکی نیست که به بالینت بریزد

و احساس را شکوفا کند

تنها بغضیست که فرو رفتنش

 

حسرت در چشمانم می تازد

 

ارزش قطره های باران را

 

گل های تشنه می دانند


و قدر دوستان خوب را دل های تنگ

 

معلم به خط فاصله می گفت : خط تیره


خوب می دانست فاصله ها چه

 

به روز آدم ها می اورند

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

هدایت به بالا